onsdag 27 februari 2013

Frågedags!

Tydligen skall man skicka runt några frågor till vänner nuförtiden, fick dessa av Müffinsführern a.k.a Caro.

Långa, korta, sanna och falska svar på frågorna följer

1. Anser du dig själv riktigt vuxen?
Ibland, ytterst sällan,

2. Vad betyder dina vänner för dig och hur gör du för att bevara vänskapen?
Skall på den här frågan ge ett så tvetydigt svar jag kan. Allt, inget och en lina till verkligheten kanske mina vänner är enda anledningen till att jag fortfarande andas... (kursivt för dramatikens skull) eller  hur ligger det till egentligen med Rödskäggs sinne. Bra att ha, skit att vara utan. Men framför allt vad skulle mina vänner göra utan mig!?

Jag behåller mina vänner genom att aldrig avslöja allt om mig själv (alla gillar mysterier) eller kanske genom att jag är en helt fantastisk människa som ingen vill vara utan.



3. Vad är det viktigaste för dig i livet?
Mitt skägg?


4. Om du fick välja en superkraft för en vecka vilken skulle det va?

Att kunna kontrollera tid och rum 


5. Om du fick välja ett andeväsen/spöke som du skulle kunna va vad skulle du då va och varför?
Räknas "böui" som ett väsen? i så fall vill jag vara det/han/hän



Inga kommentarer:

Skicka en kommentar