söndag 12 maj 2019

Meningen med livet?



Varför lever man som man gör? Finns det ett större syfte till att existera har på vår lilla blåa dömda planet.

Jag vet inte ännu säkert vad mitt syfte är i det stora hela men bara ifall att det händer senare än räknat måste jag leva längre, ett sätt är att inte vara fet. Enkelt, in med mindre mat.

På jobbet är man med poddar i öronen, en pod är Psychology in Seattle. ett avsnitt handlar om viktminskning, nötter och sallad var konceptet, okej. Funkar för mig.

Vår gemensamma verklighet är för realistisk för min smak. Så jag skapar min egen, för tillfället är den mindre, men den blir större för varje dag, varje förbannade dag. Drakar, troll, talande katter, tebjudningar, Cthulhu fhtagn. Inte ett löv faller utan att jag vet om det, men det är inte min värld att utforska, den finns för mina vänner.


  • Försvunna familjemedlemmar och barndomsvänner
  • Avtal gjorda i bakrum med kriminella

2 punkter på listan av saker som ska göra, utöver anledningen till att de sitter 6 dagars resa in i ett träsk, sen finns det även resten av världen, alla de andra platserna och det som finns utanför. Kul.


Ett liv, en värld, på en kvart
-Kapten Rödskägg.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar