söndag 17 februari 2013

Kapten rödskäggs nattliga updatering



Nyligen hemkommen från Uffes bar. skall ta och skriva ihop ett fint litet inlägg om mitt liv.

Öl e gott, billigt öl är ännu godare.
















Har efter noggrann undersökning av diverse andra bloggar kommit fram till att mitt liv verkar rätt så "händelselöst" enligt mig. Kanske alla andra är bättre på att vrida alla förbannat tråkiga vardagsdetaljer så att det låter intressant och fascinerande eller  så händer det inget i mitt liv värt att notera.

MEN
 Ska ta och ge det ett försök, blir det till ingenting kanske jag börjar ljuga till det mitt i inlägget.... men först juice.











Där , eeh idag har inget av intresse hänt.
(jävlar vad gott med juice)
Förbannat mycket värk i knät eller bakom knät för att vara exakt tog till kvällen fören ja kom på varför, fotboll på jobbet igår var boven i dramat (skitsport).










sense this blog makes none
en till pony. It's on bitches

1 kommentar: