söndag 7 december 2014

Bland brännsår, julkalendrar och 20 timmar mörker

Juletid, December är här med allt det innebär. Så då var det självklara sagt vidare till annat.












Mitt i November kände jag något jag inte gjort på länge, hur jag väntade på jul.
Den känslan har nu försvunnit och min vanliga apati för denna högtid har återvänt.

Meh...

Rödskägg stormar ut i köket för att knäppa på sin nya vattenkokare.

Han dricker nuförtiden te på kvällarna.
Hans lägenhet är städad, där hjälpte Müffinsführern till.
Julgardiner i köket, en enda julgransboll hänger i en krukväxt.
Skatteåterbäringen har kommit och ännu finns det pengar kvar.

Vilda bekännelser.

brännsår gillas ej oberoende av storlek och plats



2 veckor till julledighet

Mörker regn och halka superkul

















Inga kommentarer:

Skicka en kommentar